آیا گوشیهای خریداری شده از تکنولایف، وارد شبکه میشوند و از کار نمیافتند؟
تکنولایف به تمام خریدارانش تضمین میدهد که هیچکدام از گوشیهای خریداری شده از این مجموعه، مشکلی در آنتندهی نخواهند داشت. ما به شما این اطمینان را میدهیم که چنانچه پس از دریافت مرسوله، گوشی در سامانه همتا رجیستر نشده بود، شما میتوانید با هماهنگی با مرکز تماس تکنولایف نسبت به مرجوعی گوشی اقدام نمایید. ضمنا خواهشمند است با استفاده از سیستم استعلام سامانه همتا قبل از باز کردن جعبه گوشی از رجیستری آن اطمینان حاصل فرمایید.
کد فعالسازی و کارت گارانتی به همراه گوشی خریداری شده برای شما ارسال میگردد و فعالسازی گوشی طبق دستورالعمل درج شده بر روی کارت گارانتی و به عهده خریدار میباشد. همچنین کد فعالسازی گوشی خریداری شده، در سیستم اطلاعاتی شرکت گارانتیکننده نیز موجود است.
در نظر داشته باشید که ممکن است در برخی موارد، ثبت رجیستری تلفن همراه توسط شرکت واردکننده با فاصله زمانی کمی در سامانه همتا صورت پذیرد.
از اعتماد و خرید شما سپاسگزاریم.